Els més petits de l'escola, els d'I3, han volgut posar el focus a la quantitat de sucre que es troba en el Colacao a diferència d'alternatives més naturals. Els infants s'han vestit amb samarretes marrons i blanques, representant la relació entre cacau i sucre que hi ha en cada pot de Colacao. D'aquest exercici Cugat Mèdia ha elaborat un muntatge fotogràfic.
A I5, els alumnes han fet una tria dels productes alimentaris que els hi agraden més i han analitzat els anuncis. D'aquest estudi, han extret la conclusió que el que més els crida l'atenció de les campanyes publicitàries no és el menjar, sinó tot el que l'envolta. La seva tasca ha estat produir un anunci que adverteixi dels perills de la publicitat enganyosa. Cugat Mèdia va acompanyar-los durant el rodatge i muntatge, però el guió és completament seu.
Els de 2n de primària han pogut assistir a una classe teòrica sobre 'stop-motion' i han posat a prova els seus coneixements amb un vídeo fet amb peces de fruita. Els de 3r han elaborat una campanya turística que ressalta les seves parts preferides de la ciutat de Sant Cugat, amb el rodatge i muntatge a càrrec de Cugat Mèdia.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.