El servei s'ha de sol·licitar a través de l'Oficina Local d'Habitatge presencialment al número 10 del carrer d'Elies Rogent, per telèfon al 93 587 89 10 o enviant un correu electrònic a olh@promusa.cat. En aquest contacte inicial amb el servei s'ofereix una primera atenció i, en funció de les diferents casuístiques, es derivara al punt de mediació. De moment, a causa de la pandèmia, l'atenció només es pot fer a través del telèfon o virtual.
La tinenta d'alcaldia de Drets Socials i Igualtat, Núria Gibert, ha explicat que, en un moment de tensió en el mercat immobiliari que 'està deixant molta gent sense habitatge', era 'urgent i important' facilitar eines per arribar a acords de rebaixa de preus dels lloguers apel·lant a la bona voluntat de propietaris i inquilins'.
El Punt d'Atenció a la Mediació al Lloguer està gestionat per la fundació de l'habitatge per a la inclusió social Habitat 3. Es tracta d'una entitat gestora d'habitatge de lloguer social impulsada des de la Taula del Tercer Sector Social amb l'objectiu que el conjunt de la societat pugui disposar d'un habitatge digne.
Núria Gibert
Estem en una situació molt complexa amb una situació que està deixant sense habitatge a moltíssima gent. Era urgent i important facilitar eines d'aquest tipus que permetin arribar a acords perquè ningú no es quedi sense casa.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.