El regidor de Cultura i Turisme, Xavier Escura, ha explicat al magazín 'Sant Cugat a Fons-Matins en Xarxa' que l'objectiu del Sant Cugat Experience és 'vertebrar' totes les activitats que es fan a la ciutat en una única marca.
Xavier Escura
Hem engrescat els agents econòmics, socials i culturals de la ciutat per vertebrar sota una marca i projecció mediàtica coses que ja fem i que ara aglutinem en el Sant Cugat Experience per atraure el màxim de gent possible.
Escura ha afegit que confia que hi hagi una segona edició.
'La Nit en Blanc'
'La Nit en blanc' és la proposta dels comerciants per al Sant Cugat Experience. És la segona edició de la iniciativa que mantindrà les persianes de 300 establiments obertes fins les dotze de la nit aquest dissabte, amb un ampli ventall d'activitats i promocions especials. La presidenta de l'Associació Sant Cugat Comerç, Maite Pérez, ha explicat que l'objectiu és que santcugatencs i foranis gaudeixin del comerç local.
Maite Pérez
La idea de la 'Nit en Blanc' no és fer un fora estocs sinó que el que volem és que les botigues promocionin els seus productes. L'objectiu és que els de fora o els viuen aquí però que arriben tard a casa tinguin, com a mínim, un dia perquè puguin gaudir del comerç de la ciutat fins tard.
'La 14a Nit de l'Art'
Els espais artístics i culturals de la ciutat també se sumen al Sant Cugat Experience. Ho faran amb la 14a Nit de l'Art que servirà, a més, per retre el seu particular homenatge al fotògraf santcugatenc Pere Formiguera, desaparegut fa un any. Els espais d'art de la ciutat mostraran, dissabte de la setmana vinent i fins la mitjanit, obres i referències a la figura de Formiguera, projectaran algunes de les seves imatges i exposaran fotografies al carrer.
El portaveu de la Nit de l'Art, el santcugatenc Lluís Ribas, ha valorat que Sant Cugat hagi aconseguit aglutinar diferents activitats en una única proposta amb l'objectiu d'explotar el seu potencial.
Lluís Ribas
La iniciativa és molt interessant perquè és la primera vegada que ens juntem diferents actors per promocionar la ciutat. Sant Cugat té un potencial que encara no ha estat explotat i sembla que això ara és seriós.
Sant Cugat Experience compta amb el patrocini de l'empresa cervesera Damm. La companyia és l'encarregada de portar per segon any la Ruta de la Tapa. Des d'aquest dijous i fins diumenge 1 de juny, els bars i restaurants oferiran una tapa i un quinto de cervesa per dos euros i mig. L'Ajuntament ha destinat un pressupost d'uns 10.000 euros a la difusió de les activitats de Sant Cugat Experience al marge dels recursos propis que mobilitzarà durant la celebració.
Consulta aquí la quarantena de propostes que porta el Sant Cugat Experience
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.