Jordi Puigneró
Que 500 persones diàries hagin utilitzat els quioscos és molt significatiu i avala aquesta estratègia de comunicació que tenim.
En aquest sentit Puigneró ha obert la porta a incrementar en un futur el nombre de quioscos de la ciutat, que actualment en té quatre, perquè és la manera més 'eficient i ecològica' d'informar.
D'altra banda, el titular de Comunicació ha posat l'ull en el canal YouTube. Puigneró ha destacat, de nou, que Sant Cugat ha estat la primera ciutat de tot Catalunya que ha tingut un canal en aquesta plataforma multimèdia. Durant els últims quatre anys, des de la seva creació, el canal santcugatenc ha registrat un total de 132.000 reproduccions diferents.
Puigneró també ha parlat del grup de comunicació Cugat.cat, del qual ha dit que ha estat un exemple clar de transformació i innovació avalat pels dos premis atorgats en els últims tres anys per Ràdio Associació de Catalunya i per la Diputació de Barcelona, i pels 20.000 usuaris únics al mes, segons l'OJD.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.