
Cartell de la B-40 o Quart Cinturó a Terrassa / Foto: Albert Segura (ACN)
Cardona ha destacat l'esforç fet des del món municipal per agilitar els estudis amb l'objectiu de revertir en un benefici per a la ciutadania i reduir l'impacte ambiental, un fet que podria suposar un conflicte entre les dues administracions: "Els demanem responsabilitat", ha afegit.
A l'espera de veure-ho obert
També ha mostrat escepticisme l'alcalde de Martorell, Xavier Fonollosa, davant d'una nova data marcada en el calendari, ara ja al 2024. "Ja no em crec res", ha dit.Fonollosa ha destacat el gran greuge que pateixen el Baix Llobregat i el Vallès Occidental, "les dues zones més dinàmiques des d'un punt de vista econòmic del país", i que han patit una mala connexió històrica. Com exemple ha posat l'enllaç viari, obligat fins fa uns anys via AP-7, on hi va haver un peatge que va desaparèixer "curiosament" quan va entrar en funcionament l'enllaç entre AP-7 i A-2.
"Portem 12 o 13 anys d'espera des de que va començar a construir-se el túnel i ens van dient dates que es van posposant, és demencial no tenir ja la connexió oberta", ha afegit.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.