Portales ha explicat que abans que comencés aquest mandat es va engegar un procés de mediació, però assegura que el veïnat no hi va voler participar. També subratlla que des que va obrir l'Afònic, es va posar a disposició dels habitants de la zona i els hi va facilitar el seu contacte. "No ens han contactat mai", ha dit, alhora que ha refermat que estan "predisposats a buscar solucions".
El responsable de l'Afònic assegura que el seu establiment compleix tota la normativa i que té la paperassa en regla. "Creiem que ho estem fent bastant bé", considera. Sobre les queixes del veïnat, ho atribueix a que Torreblanca "és una de les poques zones d'oci que queden a la ciutat". També considera que caldria més presència policial a la zona per controlar que no hi hagi botellots ni situacions d'incivisme.
Davant la intervenció del veí a l'audiència pública, la tinenta d'alcaldia de Gestió Urbana, Cristina Paraira, va interessar-se pel tema i va comprometre's a recopilar informació per estudiar la situació i explorar solucions.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.