La Unitat Mòbil d'Informació al Consumidor de la Diputació de Barcelona (UMIC) visita aquest dijous Valldoreix per donar resposta a les consultes i reclamacions dels ciutadans, entre les 10.30 h i les 13 h. Aquest servei gratuït, impulsat per la Diputació de Barcelona, passarà per 88 municipis catalans que no tenen un servei municipal de consum.
Els tècnics del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona atenen presencialment els ciutadans i també les consultes que es trameten telemàticament a través de la Bústia del Consumidor, situada als ajuntaments adherits al servei. L'objectiu és atendre les reclamacions i informar sobre els drets dels consumidors. El servei també facilita consells per estalviar en les factures d'aigua, gas i electricitat, que són les consultes més habituals, juntament amb les relacionades amb les telecomunicacions i empreses de telefonia mòbil.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.