Concretament, els santcugatencs aquest mes s'han queixat per la negativa a renovar el carnet de soci d'una activitat de concessió municipal, la manca d'arranjament de vorera, el desacord amb les limitacions de la ZBE, el desacord amb l'atenció personal del SEPE, el desacord per l'aplicació del conveni laboral, el desacord amb les sancions per embrutar la façana de l'ajuntament, la manca d'accessibilitat al PAV I, el desacord amb el manifest de suport del síndic a un cas de desnonament, el desacord amb la taxa d'una llicència d'obres que no es van efectuar, els problemes amb l'escola d'uns infants, el desacord amb una sanció de trànsit, el desacord amb l'actuació d'un CAP del municipi i el desacord amb el retard de la concessió de llicències d'obres.
Pel que fa als quatre assessoraments rebuts, després d'estudiar-los en detall, dos han estat traslladats a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) i dos més s'han derivat a fora de l'àmbit de l'administració.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.