Segons ha explicat a Cugat Mèdia la directora de màrqueting de Magic Box Toys, Virginia Colvée, aquests episodis animats de cada sèrie serveixen per incentivar la creativitat dels nens i nenes, que poden comprar a les botigues els mateixos personatges que veuen i recrear-ne les històries. Hi ha un "desenvolupament dual": el producte i els capítols, les històries, es llencen a la vegada dues vegades cada any, al gener i al setembre.
Això és fruit de l'esperit creatiu i innovador de l'empresa que, a banda de 'SuperThings', també desenvolupa altres marques de col·leccionables com les nines 'Kookyloos', a la venda des d'aquesta setmana, els cotxes de 'T-Racers', les 'Moji Pops', els 'Star Monsters' i 'Zomlings'.
Virginia Colvée
El que fem amb els 'webisodes' és donar vida d'una forma original i creativa i amb sentit de l'humor a aventures molt divertides que els nens poden recrear després a casa seva amb els productes. Ajuden a imaginar i recrear tot l'univers de 'SuperThings' a casa.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.