Per la seva banda, Carrefour ha penjat un missatge informatiu al seu contestador automàtic i respon totes les queixes dels seus clients a través de les xarxes socials. A través de Twitter, concretament, l'empresa ha compartit el següent missatge:
Muchas gracias por tu mensaje. Te informamos que debido a un problema técnico detectado con Mastercard, a algunos de nuestros clientes se les ha generado un doble cargo en sus compras realizadas el 24 y 25 de abril en cualquiera de nuestros establecimientos... (1/2)
— Carrefour Responde (@CRFresponde) April 27, 2021
...Todos nuestros equipos, junto con los de Mastercard, están movilizados para identificar a los clientes afectados y proceder a la anulación de las transacciones en la mayor brevedad posible. Disculpa las molestias ocasionadas. #JuntosParaAyudarte (2/2)
— Carrefour Responde (@CRFresponde) April 27, 2021
Mireia Puente
Vam trucar al Carrefour i ens van dir que n'eren completament conscients i que en 48 h màxim tindríem els diners retornats. Que havia estat un error informàtic bastant generalitzat a nivell d'estat, que n'eren conscients i que estaven treballant en solucionar-ho i que de seguida tindríem els diners retornats.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.