El Síndic de Greuges de Sant Cugat ha dut a terme durant el mes d'octubre 23 actuacions, de les quals 14 han estat queixes i nou peticions d'assessorament. De les queixes rebudes, vuit han quedat desestimades, dues s'han traslladat al Síndic de Catalunya i quatre s'han admès a tramitació. Les queixes han abordat temes sobre impostos i taxes, seguretat, medi ambient i educació, entre d'altres temes. Pel que fa als assessoraments s'han traslladat les peticions a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC), a l'Ajuntament i a administracions i oficines de fora de l'àmbit local.
La presencialitat i l'atenció telefònica, amb vuit atencions cadascuna, han estat les vies de comunicació preferides per les persones que s'han adreçat al Síndic.
Durant l'octubre, el Síndic ha mantingut reunions amb institucions i entitats com Càritas, la Plataforma de Pensionistes de Sant Cugat, l'AMB i l'Ajuntament.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.