El Síndic de Greuges de Sant Cugat, Ramon Palacio, ha rebut durant l'agost set comunicacions per part de la ciutadania, de les quals cinc han estat queixes i dues demandes d'assessorament. De les queixes, tres han quedat desestimades perquè no s'havia iniciat la via administrativa; sí que s'han tramitat les altres dues, que fan referència a qüestions de mobilitat i seguretat ciutadana. Pel que als assessoraments, un s'ha derivat a l'Oficina Municipal d'Atenció al Consumidor, mentre que l'altra no era competència del Síndic.
Les peticions s'han fet arribar al síndic de forma telemàtica: tres via web, tres per correu electrònic i una per telèfon.
Durant l'agost s'ha registrat un descens de l'activitat del Síndic. Al juliol, com a contrapunt, es van iniciar 29 actuacions.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.