
La campanya s'ha presentat aquest dilluns / Foto: Cedida
'No podem anar en contra del comerç en línia i per això ens toca vendre uns altres valors com són la compra racional i el comerç sostenible', ha remarcat Carballo, que ha explicat que durant la campanya l'entitat també penjarà tutorials a les seves xarxes socials explicant els valors que comporta comprar a establiments de proximitat.
La campanya, en col·laboració amb l'Ajuntament i la Diputació de Barcelona, pren com a referència el moviment Slow que va néixer fa més de 30 anys i que ha cristal·litzat en iniciatives com el 'Slow Food' i el 'Slow Travel'. La iniciativa s'ha presentat aquest dilluns coincidint amb la Setmana del Comerç.
Jesús Carballo
Volem transmetre que al comerç local poden trobar una compra sostenible, a àmbit local i més tranquil·la.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.