Julián Mateos
Bàsicament és fiabilitat, enfortir encara més la fiabilitat i per tant la qualitat del servei que podem donar. Davant qualsevol imprevist ens podem anticipar. Estem guanyant en automatització
Un 70% del recorregut de la línia creua el Parc Natural de Collserola i travessa infraestructures com la C16 i la línia dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya Barcelona-Vallès. Aquesta singularitat ha obligat la companyia a fer les actuacions fora de l'època de nidificació i a utilitzar elements de protecció de cablejat per no afectar el trànsit rodat ni el ferroviari. En aquest sentit, i per no afectar el subministrament als usuaris, la intervenció s'ha fet mantenint l'energia elèctrica de la línia.
A més de Sant Cugat, la línia dóna servei a veïns de Barcelona, Badalona, Santa Coloma de Gramanet, Rubí i Montcada i Reixac.
Els treballs, que va començar al novembre i està previst que acabin aquest febrer, han suposat una inversió de 172.000 euros per part d'Endesa.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.