Així, s'ha conclòs que la majoria de peticions del servei són tràmits del registre, que suposen un 87% de les consultes. Concretament, les operacions més habituals són altes i canvis en el padró, tramesa de documentació oficial i gestió de factures. L'estudi també posa de manifest que la majoria de peticions tenen lloc els matins de dilluns a dijous, sobretot entre el maig i el setembre. El perfil del ciutadà que assisteix a la OAC és heterogeni, però predomina la franja d'edat dels 35 als 49 anys, amb nacionalitat espanyola i estudis superiors.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.