L'objectiu del segell és evitar l'abandonament de les zones agrícoles i la pèrdua de biodiversitat. La marca també vol donar un valor afegit als productes produïts al parc i reunir tots els productors de la serra, tant els agrícoles com els ramaders, per buscar estratègies per comercialitzar i promocionar els productes del parc i revitalitzar i fer més rendibles les explotacions amb preus justos per als productors i comercialitzadors.
També es vol potenciar l'activitat agrícola i ramadera del parc amb la construcció d'infraestructures pels ramats, conservant i millorant les varietats locals, establint xarxes de comercialització i fent-ne promoció mitjançant els canals de difusió del Consorci.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.