L'aplicació per pagar la zona blava a través del mòbil a Sant Cugat deixa de funcionar aquest divendres


  • Comparteix:

Amb l'aplicació els usuaris podien fer el pagament segons els minuts exactes que estaven aparcats

Amb l'aplicació els usuaris podien fer el pagament segons els minuts exactes que estaven aparcats

L'aplicació per pagar la zona blava a través del mòbil a Sant Cugat deixa de funcionar aquest divendres. Així ho ha comunicat l'empresa EysaMobile, encarregada de prestar el servei, als usuaris de l'app a través d'un correu electrònic. Els santcugatencs que des de desembre podien utilitzar aquest mètode de pagament poden recuperar el saldo contactant directament amb la companyia a través del correu electrònic info@eysamobile.es amb l'assumpte 'Baixa Sant Cugat'. Promusa, gestora de la zona blava, adjudicarà aquest divendres el servei a una altra empresa. D'aquesta manera, els santcugatencs podran tornar a pagar a través de l''smartphone' abans de finals d'any.

Els fins ara usuaris han de facilitar al mail el nom i cognoms, el correu d'usuari a l'apliacació o el número de telèfon, el DNI i l'IBAN del compte bancari on volen que se'ls ingressi la devolució del saldo.

Amb l'aplicació els usuaris podien fer el pagament segons els minuts exactes que estaven aparcats. A més, els tiquets també incorporaven codis QR que acumulaven els minuts no utilitzats per a posteriors usos.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.