Una de les organitzadores, Gal·la Termes, assenyala que és un festival especial.
Gal·la Termes
Aportem una visió més fresca, diferent a la que hi ha ara. Aprens i és gratuït, que és molt difícil. És espai per fer 'networking' i descobrir coses noves, les temàtiques són molt diferents.
El festival està enfocat a dissenyadors joves i en atur que vulguin buscar noves vies per tirar endavant. Per això, les converses amb emprenedors d'Internet i els cursos per saber com crear una empresa han tingut una bona acceptació de públic, al voltant d'unes 100 persones a cada activitat, al costat de propostes més tradicionals com tallers per aprendre a utilitzar determinats programes o tècniques. L'última activitat, les anomenades 'pechakuchas', miniconferències sobre un tema concret, també han estat un dels actes més multitudinaris.
El 'networking' ha estat un altre dels protagonistes i durant el dissabte s'ha celebrat un mercat d'idees on els assistents han pogut intercanviar projectes i productes i relacionar-se entre ells per poder compartir projectes en un futur. Aquesta activitat ja es va fer l'any passat, però en aquesta edició s'ha canviat de lloc, al caminet que hi ha just davant de la Casa de Cultura, i el públic assistent ha crescut notablement.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.