El cofundador de 'HappyWeek', Alberto Español, ha explicat que la iniciativa va néixer per una inquietud personal. Per evitar la monotonia, van crear un calendari en què es preparaven activitats sorpresa.
Tito Español
Vam fer un calendari compartit en què ens proposàvem activitats sorpreses. Sabíem que havíem quedat, però no que anàvem a fer. Aquest factor ens va anar molt bé.
Posteriorment, comentant la idea amb amics com la Mar Puigmartí, van arribar a la conclusió que la idea podria funcionar en l'àmbit comercial. D'aquesta manera van engegar un procés de micromecenatge per finançar la primera producció de 'HappyWeek'. En la primera setmana, el projecte ja assolia el 100% de l'objectiu. De fet, esperen acabar la campanya doblant el finançament marcat inicialment que destinaran a millorar 'HappyWeek'.
La campanya acaba el 26 de gener i una vegada rebin els diners començaran a enviar els primers 'HappyWeek' als clients. Així ho ha explicat la cofundadora del projecte, Pilar Puig, a Cugat.cat.
Pilar Puig
Quan rebem tots els diners produirem els 'HappyWeek', de fet, ja hem donat l'ordre de producció perquè cap a finals de gener poguem enviar-los a tot el món.
Fins ara les vendes es concentren en un 80% al mercat espanyol, però esperen ampliar-les. La parella afirma que un preu de 29 euros és prou assequible per ampliar el negoci a la resta del món, especialment als Estats Units, on hi ha més cultura de la psicologia de parelles.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.