Un dels membres de l'equip, Xavier Llauradó, ha definit el Teapical com una beguda per prendre 'en tot moment' perquè és 'suau i refrescant'. Teapical està pensada, principalment, per a un públic jove, però des de la companyia asseguren que tothom que l'ha provat 'ha tret alguna cosa de profit'.
Llauradó també ha explicat que compten amb un assessorament 'molt bo' de l'antic CEO de Mortiz, Albert Castellón, i de l'antic Global Brand Director de Tally-Weijl per continuar amb el creixement de la marca. El jove ha especificat que el proper pas és donar a conèixer el producte per començar amb 'una distribució intensiva en l'àmbit català aquest estiu' i, pel següent, 'expandir-se a escala estatal'. Pel que fa al preu de Teapical, Llauradó ha recordat que és 'un producte prèmium' i que pot tenir un cost similar a begudes de la mateixa categoria, com la cervesa Desperados.
Aquest dissabte, la companyia ha organitzat una festa de llançament a Sant Cugat per donar a conèixer Teapical. Es tracta d'un esdeveniment privat que comptarà amb la presència d'empresaris implicats amb la marca, mitjans de comunicació i diversos 'influencers'.
Xavier Llauradó
El següent pas és, una vegada ens donem a conèixer, fer una distribució intensiva en l'àmbit català aquest estiu i, de cara a l'estiu següent, expandir-nos a escala estatal.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.