La casa de fragàncies Eurofragance, amb seu a Sant Cugat, va incrementar les seves vendes el 2024 en un 27%, arribant als 180 milions d’euros. En un comunicat, l’empresa assenyala que aquests resultats han estat gràcies a “l’enfocament estratègic” i el “compromís amb l’excel·lència a totes les regions i categories de productes”. En aquest sentit, totes les regions on actua Eurofragance han experimentat un augment significatiu, amb un creixement que oscil·la entre el 19% a la regió d’EAT (Àfrica Oriental) fins al 30% a la d’IMEA (Índia, Orient Mitjà i Àfrica).
Pel que fa als productes, la categoria de perfumeria fina ha augmentat un 28%, mentre que les de cura de la llar i personal han crescut el 20%. Per altra banda, durant 2024 Eurofragance ha continuat invertint en iniciatives estratègiques per impulsar el seu creixement. L’empresa ha obert un nou centre creatiu a Bombai, reforçant la seva posició al mercat en ràpid creixement de l’Índia. A més, amb noves contractacions a totes les filials i una inversió en les seves acadèmies de desenvolupament professional i el seu programa de gestió del talent, la plantilla d’Eurofragance ha crescut un 15% el 2024.

