ESCOLTA-HO
Segons el Baròmetre de la Comunicació i la Cultura, de les 735 revistes setmanals i quinzenals gratuïtes i de pagament de Catalunya, el Tot Sant Cugat és la número 24; d'entre les més llegides en català, és la vuitena; i d'entre les més llegides al Vallès Occidental, per damunt de publicacions com Hola, El Jueves o Interviú, és la segona. Pel que fa a la tipologia dels lectors, sabem que el Tot és la publicació més llegida entre els homes i la tercera entre les dones i que també ho és per part de les persones d'entre 25 i 44 anys. Cosa que es resumeix en una audiència setmanal de 53.000 lectors i que significa que, si el municipi té 80.000 habitants, és molt difícil trobar una llar de la ciutat on no hi entri el Tot Sant Cugat.
De tota manera, seria injust oblidar la importància del comerç local en la materialització del Tot. Seria injust, perquè, tractant-se d'una revista gratuïta, són els establiments comercials els qui li donen vida per mitjà de la publicitat. Sense la seva aportació setmanal, sobretot en una època tan econòmicament dura com la que estem vivint, el Tot no hauria celebrat els seus 25 anys. I no cal dir que si el comerç s'hi anuncia és perquè sap que la revista s'ha guanyat el nostre respecte i que per això la llegim. Aquest és, per tant, el valor més preuat del Tot Sant Cugat: poder dir que la seva existència és el fruit de l'aportació de tots els santcugatencs.
Víctor Alexandre és escriptor i periodista
www.victoralexandre.cat
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.