No obstant això, la competència sobre aquesta matèria és del ministeri de Foment, motiu pel qual ara caldrà fer les gestions pertinents davant l'Estat espanyol per tal que s'incorpori el projecte de construcció de l'intercanviador del Capio Hospital General de Catalunya (HGC) entre les línies R8 de Rodalies i S1 de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) al Pla d'Infraestructures ferroviàries de Rodalies.
La resolució inclou també les gestions per finalitzar la nova estació de Santa Perpètua de Mogoda, així com la redacció del projecte constructiu del nou intercanviador de Barberà del Vallès i la millora de l'oferta de serveis de l'R8, entre d'altres.
Amb aquestes mesures, es pretén que poblacions com Santa Perpètua de Mogoda, Barberà del Vallès i Ripollet tinguin unes connexions ferroviàries ben connectades.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.