L'usuari haurà de concretar la parada de recollida i la de destí. S'estima que el temps màxim d'espera sigui d'uns 30 minuts. La tinenta d'alcalde de Mobilitat, Cristina Paraira, ha explicat la voluntat de la iniciativa.
Cristina Paraira
L'objectiu és poder acostar els ciutadans de Can Barata al municipi per facilitar-los el dia a dia.
Actualment, Can Barata té un servei d'autobús interurbà que connecta el barri amb l'estació de FGC de Sant Quirze. Aquesta línia depèn de la Generalitat i reduirà la freqüència de pas a partir de setembre pel seu poc ús.
Si el resultat de la prova pilot és satisfactori, el consistori estudiarà si aquest tipus de transport és una bona opció a altres zones de la ciutat.
Cristina Paraira
També ens servirà de prova per veure si és un sistema que pot funcionar a altres zones del municipi com les Planes i la Floresta.
El cost de la prova pilot, inclosos el servei d'atenció telefònica i l'app, anirà a càrrec de l'empresa Sarbus del grup Moventis, que és l'operador del servei de transport urbà de Sant Cugat. La 'start-up' santcugatenca Shotl, amb l'aplicació, i Seat, amb la cessió del vehicle, són col·laboradors d'aquesta iniciativa.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.