Serveis que ofereix l'OMIC
- Atenció personalitzada de consultes
- Recepció, gestió i resolució de les queixes i reclamacions de les persones consumidores domiciliades a Sant Cugat o les referents a establiments ubicats a la ciutat
- Mediació entre les parts per a la resolució de determinades qüestions
- Campanyes d'informació i orientació als consumidors
- Edició de material informatiu
- Documentació tècnica
- Col·laboració amb la Junta Arbitral de Consum
L'atenció de l'OMIC pot ser presencial, per via telefònica o per correu electrònic a omic@santcugat.cat. L'horari d'atenció és de dilluns a dijous, d'onze del matí a dues del migdia. Divendres s'ofereix el servei d'assessoria jurídica, de deu del matí a una del migdia.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.