La Cambra de Comerç de Barcelona reclama que la B-40 tingui tres carrils


Temes relacionats

Foment prorroga el termini d'al·legacions al Quart Cinturó un mes (12/ago/10)

ICV reclama que s'allargui el termini d'informació pública del Quart Cinturó (B-40) (10/ago/10)

Diversitat d'opinions dels partits davant la publicació del tram final de la B-40 ( 5/ago/10)

El Quart Cinturó entre Terrassa i Granollers surt a informació pública (30/jul/10)


  • Comparteix:

La Cambra de Comerç demana que la B-40 tingui tres carrils

La Cambra de Comerç demana que la B-40 tingui tres carrils

La Cambra de Comerç de Barcelona reclama que el tram de la B-40 entre Terrassa i Granollers, l'antic Quart Cinturó, tingui tres carrils en lloc de dos. L'entitat considera que amb un carril més s'evitaria reprendre les obres pocs anys després de la seva posada en servei i que, si no s'aplica la seva petició, caldrà ampliar l'autovia abans del 2030. El traçat de l'autovia B-40, que té l'objectiu de millorar la mobilitat de la comarca, està a informació pública fins el 9 d'octubre.

La Cambra de Comerç de Barcelona creu que la solució òptima seria projectar l'autovia des d'un bon principi amb tres carrils per sentit i que, si no es fa, caldrà ampliar l'autovia com a màxim el 2030. En cas que finalment es construïssin dos carrils, el projecte requeriria, segons l'entitat, una secció de la calçada que garanteixi la seva ampliació futura a tres carrils. A més, la Cambra demana que la via tingui continuïtat més enllà de Granollers i que es tramiti sense retards la redacció de l'estudi de l'últim tram, que ha d'enllaçar amb l'N-II desdoblada a Maçanet de la Selva.

El projecte de la B-40 estarà a informació pública fins el 9 d'octubre. El període d'informació pública inicial del document finalitzava el 2 de setembre, però davant les peticions de diversos consistoris de la comarca i partits polítics, Foment ha acceptat ajornar la fi del termini.

Foment assegura que la B-40 permetrà canalitzar el trànsit de llarg recorregut entre Abrera i Granollers, descongestionant l'AP-7 i el seu lateral, la B-30, que passen per Sant Cugat. Per al govern espanyol, la infraestructura millorarà l'accessibilitat i la intercomunicació entre els municipis del Vallès.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.