![Pisos de Promusa a punt d'adjudicar-se Pisos de Promusa a punt d'adjudicar-se](https://assets.cugat.cat/fotos/promusa-gent-gran.jpg)
Pisos de Promusa a punt d'adjudicar-se
Mercè Conesa
Les bases de convocatòria dels propers habitatges que treurem ja són unes bases que incorporen aquests tres anys de padró. Ho han establert l'Estat i la Generalitat. Només tenim opció en venda.
Conesa ha afegit que l'equip de govern no està d'acord amb aquesta nova normativa. La titular de Territori considera que s'hauria de tenir més en compte l'arrelament a la ciutat.
Mercè Conesa
No hi estem d'acord però ho aplicarem perquè és norma. Hauria estat millor que qui aspira a un pis tingui un arrelament més alt a la ciutat.
Conesa ha explicat que aquesta nova normativa només afecta les promocions de lloguer i en cap cas les de venda.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.