A través de Consellsdebarri.santcugatentitats.net, el document rebrà suggeriments veïnals, tot i que aquests no seran vinculants. El procés de participació durarà un mes i serà aprovat el primer trimestre de 2014.
L'estudi, que s'elabora a partir de l'antic Pla Director de la Floresta i la situació actual del districte, conclou que les accions que es facin sobre mobilitat han d'anar estretament lligades a la xarxa d'equipaments i transport públic. El document proposa diferents possibilitats per a cada carrer en funció de la seva amplada, direcció i sentit de circulació, i sector al qual pertany.
En funció de l'amplada del carrer, que a la Floresta pot anar dels sis als 12 metres, es poden generar espais i serveis públics de diferent ordre, tal com explica un dels arquitectes de l'estudi, Víctor Ortiz.
Victor Ortiz
Podem començar a encabir aspectes que incideixen en la mobilitat amb serveis com contenidors, hidrants o estacions transformadores de superfície.
El document constata que la Floresta presenta carrers conflictius amb pendents, la majoria amb doble sentit i definicions de vies en el nomenclàtor que no s'ajusten a la realitat. L'estudi també marca que treballarà la connectivitat del territori, que actualment presenta 12 portes d'entrada. La futura mobilitat del districte vindrà definida també per la presència del Parc Natural de Collserola, per on passen i moren molts de carrers del districte.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.