Mercè Álvarez
Tots els expedients els enviarem a Catalunya Caixa. El que digui l'àrbitre serà definitiu per a les dues parts.
Els afectats han de fer constar a l'OMIC si volen tramitar la resolució mitjançant un àrbitre o per via judicial. Després, caldrà esperar que Catalunya Caixa accepti l'arbitratge per solucionar les reclamacions.
Álvarez destaca que l'entitat bancària podrà acceptar la via arbitral sempre que es tracti d''un petit estalviador'. La responsable de l'OMIC afegeix que aquest concepte encara cal definir-ho, tot i que creu que estarà relacionat amb la quantitat de diners de la inversió.
El director de l'Agència Catalana de Consum, Alfons Conesa, assegura que el seu objectiu és aconseguir resoldre el màxim de reclamacions i que hi ha hagut una falta de comprensió per part del comprador de les participacions.
Alfons Conesa
Són temes on hi ha hagut una falta de comprensió per part de la persona que va invertir en aquestes participacions.
Catalunya Caixa és l'entitat que acumula més reclamacions per participacions preferents.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.