Joan Torres
Aquesta línia s'haurà de desdoblar i la manera més racional de desdoblar-la és des de l'Avinguda Tibidabo cap a Sant Cugat.
Joan Torres ha explicat que l'actual línia del Vallès funcionaria, com fa actualment, com un metro, fent diverses parades, mentre que la nova línia desdoblada faria un trajecte directe entre Barcelona i el Vallès. El director de FGC ha assegurat que encara no està clar si aquesta línia pararia a Sant Cugat, ja que això ho dictaminen 'els estudis de mercat en funció de la demanda'.
Torres ha explicat que l'ampliació de la línia d'Avinguda Tibidabo no elimina el túnel d'Horta ferroviari, tot i que el desdoblament de la línia del Vallès és prioritari.
D'altra banda, Torres ha destacat l'increment de productivitat del 30% que suposarà la cua de maniobres de plaça de Catalunya.
Joan Torres
La cua de maniobres permetrà que entrin trens cada 90 segons i augmentem la productivitat un 30%.
El president de FGC també ha explicat que l'intercanviador entre la futura estació de Vulpalleres i l'actual de Collfavà de Renfe està en l'agenda de les negociacions amb RENFE.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.