Noy ha dit que aquesta pot ser una de les alternatives al Quart Cinturó, connectant les línies fèrries ja existents que estan pensades per anar i tornar de Barcelona.
Pau Noy
La proposta del tramvia del Vallès passaria per Montcada, Ripollet, Cerdanyola, Sant Cugat, UAB i Barberà, i seria més econòmic que el quart cinturó.
Noy ha explicat que amb aquesta idea el Vallès podria comptar amb un volum d'intercanviadors entre diferents mitjans de transport públic similar al de Barcelona.
De la seva banda, la tinenta d'alcalde de Territori, Mercè Conesa, ha apostat decididament per l'opció ferroviària. Conesa ha dit que és necessari el desdoblament dels FGC i ha afirmat que des de l'Ajuntament es reclamarà que la línia de l'avinguda Tibidabo arribi a Sant Cugat.
Mercè Conesa
Sant Cugat ha d'apostar pel ferrocarril i en aquest sentit hem de tenir una nova linia que ens porti cap a Barcelona i que ens uneixi a d'altres ciutats vallesanes.
El debat d'aquest dilluns, titulat 'La mobilitat a l'àrea metropolitana de Barcelona', ha comptat també amb la presència del director tècnic de l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM), Marc García, i del membre de l'Associació per a la Defensa i l'Estudi de la Natura (ADENC), Manel Larrosa.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.