En qualsevol cas, però, ha recordat que en última instància les mesures que es puguin aplicar a la gestió del trànsit són de la DGT -depenent del Ministeri de l'Interior- i a Catalunya del Servei Català de Trànsit. Segons la ministra, l'increment de trànsit a l'AP-7 era "esperable" i ha recordat l'anunci d'inversions per valor de més de 1.000 milions d'euros per millorar els accessos de les autopistes i ampliar els seus carrils.
D'altra banda, Sánchez ha insistit en la necessitat de consensuar amb territoris i sectors afectats un sistema de pagament per ús en autovies i autopistes, tal com també tenen altres països de la Unió Europea. Segons ha dit, cal tenir en compte la "singularitat les diferències entre territoris".
"No podem donar la mateixa resposta a tot arreu", ha comentat la ministra, que vol distingir entre les zones urbanes i rurals. Sánchez, a més, ha rebutjat d'entrada implementar un sistema de cobrament diferent per comunitats i ha apostat perquè aquest sigui "senzill".
Raquel Sánchez
He de dir que no és competència d'aquest Ministeri, que això correspon a la Direcció General de Trànsit (DGT), això és competència del Ministeri de l'Interior, que hauria de ser qui estudiés aquesta proposta. S'estudiarà per part de la DGT i si és una bona mesura, no hi ha cap problema per implantar-la.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.