El Consorci per a la Normalització Lingüística reparteix els premis del concurs 'De parada en parada, guanya la jugada!'

Es tracta d'una iniciativa feta al Mercat de Torreblanca per incrementar l'ús del català en els mercats municipals a través d'enigmes


  • Comparteix:

Foto de família amb les guanyadores després del repartiment de premis / Foto: Cugat Mèdia

Foto de família amb les guanyadores després del repartiment de premis / Foto: Cugat Mèdia

'Si les remenes és que manes (_ i _ _ _ _ _)' o 'Ens agraden per llegir o arrebossats (l _ _ _ _ _ _ _)' són alguns dels enigmes de la campanya 'De parada en parada, guanya la jugada!' que els clients del Mercat de Torreblanca han trobat a diferents parades durant quatre setmanes. En total n'hi havia 20, confeccionats pel Servei Local de Català, i aquest divendres s'han repartit els premis a les persones que hi han participat i que, per sorteig, han guanyat un talonari amb vals de descompte per valor total de 50 euros per gastar al Mercat i un taller de cuina a l'Ateneu.

'De parada en parada, guanya la jugada' és una campanya de sensibilització lingüística als mercats municipals que vol incrementar l'ús del català en aquests espais i que s'ha organitzat dins el paraigua del Consorci per a la Normalització Lingüística.

El primer tinent d'alcaldia, Pere Soler, ha estat l'encarregat d'obrir i tancar l'acte, i ha valorat que la iniciativa promocioni la llengua catalana, i "no en detriment de l'altra nostra llengua que és el castellà", ha afegit.

En acabar, la responsable del Servei Local de Català de Sant Cugat, Mar Oñate, s'ha mostrat satisfeta de la participació, esperant que més endavant augmenti: "Estem contents perquè ha estat una participació variada: hi ha hagut gairebé 300 respostes que s'han enviat. Confiem que en les pròximes edicions hi hagi encara més participació, però per ser la primera vegada estem molt contents de la participació".




Pere Soler

Trobo que és una iniciativa molt adient, sobretot en el dia a dia de les persones que utilitzen la compra. Per tant, conèixer els productes i conèixer el llenguatge en el moment de fer la compra és una iniciativa molt interessant. Per tant, és això: seguir promocionant la nostra llengua, i no en detriment de l'altra nostra llengua que és el castellà o l'espanyol

Mar Oñate

Contents perquè ha estat una participació variada. Hi ha hagut gairebé 300 respostes que s'han enviat. Però també confiem que en les pròximes edicions hi hagi encara més participació, però per ser la primera vegada estem molt contents de la participació



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.