Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) ha assolit, aquest 2020, màxims històrics quant a qualitat i puntualitat del servei. Així, tot i l'excepcionalitat del context generat per la Covid-19, l'índex de puntualitat del 2020 s'ha situat en el 99,61% en el conjunt de línies metropolitanes, millorant així el 99,48% assolit l'any anterior. D'altra banda, l'índex de control de qualitat també ha millorat respecte al 2019, ja que s'ha situat en un 99,12%; aquest és el segon valor més alt de la història de FGC.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.