Palacio també ha recordat que la ciutadania 'té dret a presentar queixes', i el Síndic de Greuges de Sant Cugat i l'Ajuntament tenen 'l'obligació' de tramitar-les i respondre-les, respectivament. I ara, tot i la situació excepcional, el funcionament del Síndic no s'ha paralitzat i continuen treballant des de casa per atendre les queixes de la ciutadania.
A més, el Síndic també ha explicat que, amb l'arribada de menys queixes, el Síndic ha pogut treballar 'extensament' en expedients que estaven oberts i, 'molts d'ells, endarrerits'. L'aturada de la ciutat ha permès agilitzar els tràmits i recordar, de manera oficial, aquests endarreriments d'alguns casos.
Pendent la presentació de l'informe d'actuacions de l'any 2019 del Síndic
El passat 16 de març s'havia de celebrar a l'Ajuntament un ple extraordinari per presentar l'informe d'actuacions de l'any 2019 del Síndic de Greuges de Sant Cugat. Tot i que el balanç no es va poder presentar de manera oficial, Ramon Palacio ha explicat que s'ha tramès el document per escrit a tots els grups municipals amb representació al consistori. El Síndic ha remarcat que la junta de portaveus no s'ha pogut posicionar respecte a l'informa i, per això, aquest ple extraordinari 's'ha de poder fer', sigui 'presencialment o telemàtica'.
Ramon Palacio
El Síndic continua funcionant amb absoluta operativitat. Les preocupacions o les prioritats de la ciutadania, en aquests moments, han canviat.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.