Marisa Aladro
La nostra filosofia són els 'markets' familiars on pugui venir tothom a gaudir ja sigui comprant, fent el vermut i activitats infantils.
Els botiguers i artesans cada cop estan més presents a aquest tipus de mercats. La copropietària de la botiga Rita Love, Alba Medrano, creu que és una bona manera de donar-se a conèixer a la ciutat i arribar a altres públics.
Alba Medrano
Al final és un 'market' local on vénen molts clients que normalment no passen per la nostra botiga i estar aquí és un lloc més per donar-se a conèixer al públic.
El públic ha pogut gaudir d'un dia assolellat i entre paradeta i paradeta han tingut oportunitat de descansar i prendre alguna cosa a l'Hotel Sant Cugat.
Neus i Míriam
Sempre venim a aquest 'market', ens encanta perquè hi ha moltes opcions, a més ens anima els diumenges.
Cada edició del Mediterràniament Market ha tingut una vessant solidària. Aquesta vegada els usuaris de Catalònia Fundació Creactiva han posat a la venda unes xancletes fetes pels membres de l'entitat en el marc de la campany 'Empaties'. També hi hagut el sorteig d'un aperitiu per a dues persones a l'Hotel Sant Cugat amb un concurs a través d'Instagram.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.