L'entitat atribueix aquest increment a una millor comunicació, l'ús de la targeta Sant Cugat a la Butxaca i les millores en el vehicle. Enguany, s'ha substituït el trenet per un més modern tot cobert. El gerent de l'associació, Jesús Carballo, ha avançat que de cara a la propera campanya de Nadal es vol incrementar el servei els dies de màxima afluència per evitar cues i escurçar el temps d'espera.
Jesús Carballo
Estem en converses amb l'Ajuntament. Els dies de màxima assistència ens agradaria doblar el servei per reduir el temps d'espera.
El Sant Cugat Express és una iniciativa de Sant Cugat Comerç i té la col·laboració de l'Ajuntament.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.