En segon lloc, ICV manté que el nou traçat no dóna resposta a les necessitats de connectivitat i mobilitat de les poblacions i polígons industrials de la segona corona metropolitana i no s'ajusta a la proposta recollida al Pacte Nacional d'Infraestructures.
Finalment, ICV recorda que l'Estatut estableix que les competències en aquest tipus de via s'han de traspassar a la Generalitat i que la sentència del Tribunal Constitucional (TC) no ha modificat aquest punt.
El president comarcal d'ICV, el santcugatenc Xavier Boix, ha qualificat d''electoralista' l'actuació del govern de l'Estat.
Xavier Boix
Les presses i les tàctiques electoralistes del PSOE els han portat a fer un acte administratiu fora de la llei. I això és inacceptable.
En aquesta línia, el departament de Medi Ambient de la Generalitat, gestionat per ICV, ha reclamat un nou estudi ambiental en considerar que l'actual, sotmès ara a informació pública, ha caducat i no s'ajusta a la nova normativa.
Foment assegura que la B-40 permetrà canalitzar el trànsit de llarg recorregut entre Abrera i Granollers, descongestionant l'AP-7 i el seu lateral, la B-30, que passen per Sant Cugat. Per al govern espanyol, la infraestructura millorarà l'accessibilitat i la intercomunicació entre els municipis del Vallès.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.