Joaquim Nadal
CiU, el PP i Foment no saben trobar cap altre motiu de discrepància que no sigui una major concreció de la B-40.
Pel que fa a Rodalies de Renfe, amb parada a Sant Cugat, el Pacte Nacional es proposa fer-ne efectiu el traspàs i igualar la qualitat del servei amb la dels Ferrocarrils de la Generalitat (FGC). El text també explicita que s'impulsaran les modalitats de tren-tramvia i metro comarcal o regional, i que es planificaran els futurs eixos ferroviaris per evitar un model radial amb centre a Barcelona.
El document torna a reclamar una vegada més la titularitat de l'aeroport de Sabadell, a més de la coparticipació en la gestió del Prat.
El pla recull 127 línies d'actuació en matèria d'infraestructures amb una inversió de 100.000 milions d'euros fins al 2020. De tota la inversió, es calcula que entre 55.000 i 60.000 milions d'euros procediran del govern espanyol. La inversió de la Generalitat durant la vigència del pla s'estima entre els 40.000 i els 45.000 milions d'euros.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.