
Imatge d'arxiu de l'aparcament de l'estació de Renfe / Foto: Cugat Mèdia
Davant aquesta situació, i segons ha concretat el consistori, l'Ajuntament ha plantejat la possibilitat d'utilitzar l'espai d'estacionament, un cop condicionat, com a Park&Ride i també com a estació central d'autobusos municipals i intermunicipals, una opció que es valorarà en un futur. Respecte a la infrautilització, el director general ha emplaçat el consistori a plantejar l'augment de la freqüència de pas dels trens de l'R8 -actualment un tren per sentit i hora- al departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori de la Generalitat i a l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM).
La construcció dels intercanviadors a les estacions de FGC més properes a les línies de Renfe és una antiga reivindicació del territori. De fet, el Congrés, a través de la Comissió de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, va aprovar el maig passat una proposició no de llei presentada per En Comú Podem que proposava tirar endavant aquests intercanviadors a les estacions de l'Hospital General de Catalunya i de Volpelleres.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.