ESCOLTA-HO
CONSULTA AQUÍ LA DOCUMENTACIÓ
Així, el primer tram sortint de la plaça del Pont del Diari serà una plataforma única i la circulació només tindrà un sentit. A partir del segon tram ja comptarà amb una vorera segregada de tres metres fins al túnel sota l'autopista, on el camí escolar redueix l'amplada fins als dos metres. Els següents trams tornaran a guanyar amplada fins a la mateixa escola, on tornarà a ser plataforma única. El mateix recorregut integrarà en els diferents trams el carril bici.
Tot plegat, preveu un pressupost d'un milió d'euros, incloses les expropiacions que han estat necessàries per donar continuïtat al camí. L'Ajuntament té la intenció de licitar tots els trams de manera conjunta.
"Respon a una de les voluntats del govern: revitalitzar els barris i millorar els dèficits històrics", ha afirmat el tinent d'alcaldia de Desenvolupament Urbà, Francesc Duch, qui ha incidit en què és un projecte treballat des de fa molt temps.
Des de l'oposició, tant Junts com Ciutadans s'han felicitat per aquesta aprovació que dona sortida tant a un projecte de certa complexitat, com a la voluntat política sobre la implantació de camins segurs escolars.
Francesc Duch
Respon a una de les voluntats del govern: revitalitzar els barris i millorar els deficits històrics. És un projecte treballat des de fa molt temps que per fi veu la llum després de resoldre temes tècnics com les expropiacions.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.