'És obvi que vindran vehicles privats d'altres municipis a aparcar al voltant de les estacions per gaudir de la T-10', ha etzibat l'alcaldessa, 'i toca pensar en Sant Cugat'. És per aquest motiu que, a falta de concretar els detalls, l'arribada de l'àrea verda com a efecte dissuasori a les estacions ja s'està abordant.
Són alguns dels ajustos que el consistori està aplicant en l'àrea verda per anar adaptant el seu funcionament a la demanda i a les queixes ciutadanes. Si es parla de dades, la zona d'aparcament té una ocupació al llarg del dia del 50% i del 85%, al vespre. L'àrea verda funciona actualment a l'Eixample Sud, el Monestir, Can Cabassa, Torreblanca i al centre.
Altres mesures en estudi
'És evident que amb l'aplicació de l'àrea verda hi ha una mobilitat' en les opcions d'aparcament dels ciutadans. És el cas dels usuaris d'Esade que, amb la nova zona d'aparcament a l'Eixample Sud, han apostat per aparcar a les immediacions de l'escola Avenç i això provoca molèsties als pares del centre, ha admès la tinenta d'alcalde de Mobilitat , Cristina Paraira. Un altre front obert que el consistori vol solucionar després de sengles reunions amb les direccions dels centres educatius. Ja hi ha 'diferents propostes' sobre la taula, tot i que les actuacions s'han de revisar amb lupa per la ubicació de l'Avenç a Collserola i amb el contenciós de Torre Negra pel mig, ha apuntat Paraira.
Carmela Fortuny
Plis plas. D'aquí a poquet incorporarem un dels ajustos dels quals es queixen els comerços lícitament.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.