La primera fase de la urbanització, que aniria des de l'inici de la carretera a Rubí fins al Leroy Merlin, també va assumir-les la Generalitat i va completar-se abans de l'aterratge de de l'empresa francesa. Ara és el torn d'actuar a la següent part de la via, concretament en el tram que connecta les dues rotondes a tocar de l'autopista.
El tinent d'alcalde d'Urbanisme reconeix que les condicions que té aquest tram no són les adequades.
Damià Calvet
Això vol dir arreglar i molt l'actual pas per sota de l'autopista. No té les condicions que permeti anar a peu i en bici.
Calvet apunta que quedarà pendent urbanitzar el tram entre la rotonda del centre comercial i la coneguda popularment com la de l'hipòdrom. No obstant això, aquesta actuació no s'inclourà en el projecte per rellançar el sector de Can Sant Joan. Calvet afegeix que segurament l'equip de govern optarà per incloure la urbanització d'aquest últim tram en les càrregues a assumir per les empreses que s'instal·lin al sector del Turó de Can Mates Oest. Calvet ha parlat de les virtuts d'aquest sector a l'entrada de la ciutat.
Damià Calvet
El potencial de la ciutat en aquesta zona és el sector del Turó de Can Mates Oest, el sector cap a Rubí que s'ha de planificar d'una manera adequada.
La titularitat de la carretera de Rubí, la BP1503, és de l'Ajuntament. Fa tres anys, el ple en va sol·licitar el traspàs i la gestió.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.