La presentació de la proposta ha anat a càrrec del vicepresident de Mobilitat i Transport de l'AMB, Antoni Poveda, que s'ha reunit amb el director de la Fundació RACC, Miquel Nadal. Segons Poveda, la proposta busca 'anar a favor de tothom i no perjudicar ningú' i és per això que 'és essencial buscar el consens entre tots els col·lectius i institucions implicats'. És per aquest motiu que Poveda mantindrà reunions, durant les properes setmanes, amb diferents organismes com tots els grups polítics del Consell Metropolità, els ajuntaments metropolitans i les administracions supramunicipals.
La implantació de zones de baixes emissions no té calendari fixat, però es marca començar algunes actuacions el 2018. La proposta també inclou tenir enllestides mesures d’ambientalització de les flotes públiques el 31 de desembre de 2020. Això es tradueix en el fet que l'AMB adquireixi únicament nous autobusos híbrids, elèctrics i de gas natural, que la meitat dels taxis siguin dièsel i que les flotes de l’AMB i dels ajuntaments vagin cap a un parc sense dièsel.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.