El director general de Creafutur, Guillem Ricarte, ha destacat que la voluntat d'aquest primer any és conèixer la funcionalitat del servei i dels propis vehicles, sense donar gaire importància a l'expansió del projecte en nombre de vehicles i en extensió.
Guillem Ricarte
Serem molt prudents a l'hora d'obrir-ho al gran públic. Estem parlant de pocs vehicles, 25 o 50 motos a l'inici. Ens interessa aprendre de la funcionalitat del servei.
Així doncs, la voluntat del projecte és consolidar-se a Barcelona amb aquesta prova pilot i començar una fase d'expansió a altres territoris de l'àrea metropolitana un cop es comprovi que el sistema es pot desenvolupar sense problemes. Ricarte ha assegurat que ciutats com Sant Cugat, que registra un alt percentatge de mobilitat amb vehicle privat, són possibles indrets on implantar el sistema en un futur.
Guillem Ricarte
Hi ha una fase de creixement extensiva a altres ciutat de l'entorn metropolità. Ciutats amb molta densitat d'entrades i sortides amb vehicle propi, com ara Sant Cugat, poden ser molt interessants.
Els usuaris que utilitzin 'MOTIT BCN' disposaran de tarifes variables, en funció de la utilització que es faci del servei i del seu recorregut habitual. Aquells que utilitzin de manera freqüent el servei tindran una tarifa plana que oscil·larà entre els 35 i els 40 euros mensuals.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.