En aquest sentit, el conseller ha apuntat la voluntat del govern català de fer un ampli debat sobre les possibles alternatives de mobilitat en aquesta zona, ja que segons ha dit, no tanquen la porta a un tram fins a Sabadell però, que més enllà, no veuen una solució clara per aquesta infraetsructura en els seus extrems, al Vallès Oriental i al Penedès.
Joaquim Nadal
El tranm Abrera-Terrassa s'ha de fer, i el tram Abrera-Terrassa, Sabadell-Castellar ofereix pocs dubtes, tot i que està aturat. Però pels extrems, al Vallès Oriental i al Penedès, no veiem una solució clara.
Nadal ha reconegut que és imprescindible trobar sortida al col·lapse de la B-30, i que la solució molt provablement haurà de ser viària, però que per això cal fer un debat ampli i no viciat que permeti trobar alternatives.
Joaquim Nadal
Acabarem convencent el Minsiteri de Foment que cal trobar alternatives al Quart Cinturó que resolguin el problema, i ho hem de definir amb un debat ampli i no viciat, com fins ara.
El conseller de Política Territorial i Obres Públiques ha fet aquestes declaracions durant un dinar a Sabadell, en que hi han assistit empresaris i col·lectius d'aquesta ciutat.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.