El seu propietari intenta mantenir l'optimisme i espera que puguin arribar ajudes als comerços que permetin sobreviure a aquest sotrac i, per què no, sortir-ne amb més força. Un cas ben diferent és el de la Carnisseria Sagarra. Jaume Valero ha explicat al magazín de Ràdio Sant Cugat que els primers dies de l'anunci del confinament van ser una bogeria. 'Es va acabar tot el que teníem', explica, i afegeix que es preguntava si realment els clients necessitaven tot el que compraven. Ara, però, ja ha tornat la calma i s'ha consolidar un canvi en els costums dels clients.
Creixen les entregues a domicili i les comandes telemàtiques per passar a recollir a la botiga. Els treballadors també prenen tota mena de precaucions durant la seva feina i es protegeixen gairebé com 'per entrar a un quiròfan'. Pel que fa al futur, tot i que el seu comerç segueix funcionant, Valero no les té totes pel que fa a com en sortirem de tot plegat i augura dies difícils una vegada tot torni a la normalitat.
Josué Sospedra
Estic treballant amb bancs, proveïdors, minimitzar al màxim els problemes, els treballadors... I l'altra part de donar-li la volta i accelerar la digitalització del nostre negoci.
Jaume Valero
Aquestes dues últimes setmanes ha canviat molt la manera de vendre. Estem venent molt a la web i per venir a recollir i poca gent a la botiga. Es nota que Sant Cugat està complint molt bé el confinament.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.