Després el tècnic de l'àrea d'empresa i serveis de la Plataforma per la Llengua, Marc Biosca, presentarà dades sobre l'ús del català a l'empresa.
Els últims blocs tindran com a protagonistes empreses que utilitzen el català amb normalitat en campanyes de màrqueting. El director general de la santcugatenca Amat Immobiliaris, Guifré Homedes, i la directora de màrqueting d'Agrofresc, Anna Rúbia, mantindran una conversa per intercanviar estratègies.
Finalment, s'entregarà el premi Tarannà 2019, un guardó que reconeix anualment l'empresa que utilitza el català en les seves estratègies de màrqueting i demostra que és possible i rendible. El periodista santcugatenc Jofre Llombart serà l'encarregat de lliurar-lo.
La jornada està organitzada per l'agència de màrqueting e-deon.net, amb el patrocini de la Fundació puntCAT i la col·laboració d'Acribis Group, Sant Cugat Empresarial (SCE) i Pimec.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.