L'empresa Heygo, amb seu a Sant Cugat, llança la seva primera campanya publicitària amb una inversió de 400.000 euros per promocionar la seva aplicació per a mòbils. La plataforma ofereix serveis de diferents tipus entre particulars a través de geolocalització. La campanya inclou una falca de ràdio i una altra de televisió, de 20 segons cadascuna, que s'emetran a tot l'Estat espanyol al maig i al juny.
La companyia també durà a terme accions per captació de clients i de marca a les xarxes socials. Heygo, fundada l'any 2015, ha registrat més de mig milió de descàrregues a l'Estat espanyol i té previst fer una prova pilot per ampliar la seva presència a Itàlia i al Regne Unit.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.