Óscar Torres
Per vendre un got d'aigua és molt més important entendre si el teu client és al desert o a Nova York que qualsevol cosa relacionada amb el producte. Entendre el context del client és el que ens fa deduir si tenim encaix en les seves necessitats i, per tant, detectar si tenim una posició competitiva.
L'alcaldessa, Mercè Conesa, ha valorat que Sant Cugat aculli aquest tipus de propostes i ha destacat que la ciutat reuneix tots els factors oportuns perquè es desenvolupi l'emprenedoria.
Mercè Conesa
Per a una ciutat com la nostra, que entenem que té tots aquells factors oportuns perquè es doni l'emprenedoria, és una oportunitat per fer una trobada i engrescar els emprenedors que han iniciat l'activitat.
La jornada també ha ofert conferències d'experiències de negocis amb èxit recent des de la perspectiva de les vendes amb les ponències dels casos d'Holaluz, la santcugatencaEpsilon Technologies i Waynabox.
La proposta forma part del programa BeBusiness Sant Cugat, que ha començat aquest dimarts amb el concurs d'emprenedoria a EsadeCreapolis 'Ven el teu projecte' i que acabarà aquest dijous amb la trobada entre emprenedors i empreses corporatives. La iniciativa està impulsada per la Cambra de Terrassa, l'Ajuntament a través de la fundació Sant Cugat Actiu, Sant Cugat Empresarial (SCE) i EsadeCreapolis.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.